28 Ekim 2013 Pazartesi

 
 
 
Merhabalaarrrr,
 
 
 
Aslında  bu satırları dün yazıyor  olacaktım ama takip edebildiğim az sayıdaki bloglardan mutlueller de çok güzel bir post okudum ve yazmaktan vazgeçtim::::))))Tekrar Sema 'yı kutluyorum.Harika bir iş çıkarmış .Tavsiye ederim bir göz atın... http://www.mutlueller.com/ 
 
 
 
 
   Ama  bugün düşündüm taşındım , eee ne  yapayım ben  Semi gibi araştırmacı yazar değilim sadece yaptıklarımı paylaşabiliyorum dedim ve  bir çoğunuzun işine  yarayacak bir şeyin yapım aşamalarını paylaşmaya karar verdim..
 
 
 
 
 
Makaralarınızın böyle durmasını isterseniz postumu tavsiye ediyorummmm..

















Atölye ne zamandır iyi bir temizliği hak ediyordu..Hava çok güzeldi ama dün kendimi bodruma kapadım veeeeeeee sonuçççççç.......



Bu toplanmış hali mi demeyin sakın burası yaşayan bir

çalışma odası::)))




Odamı toplarken makaraların içler acısı hali gözüme çarptı ...gözüm başka bir şeye de çarptı aynı anda....... atık kartonpiyer.....

Şimşekler çaktı ve bir makaralık yapmaya koyuldum....





 

ÇOK ÇOK BASİT AMA ÇOK ÇOK İŞLEVSEL


 


  Evet gelelim yapımına .....Malzemeler aşağıda...
  


Malzemeler
42 adet 5 cm lik çivi
35 cm  köpük kartonpiyer...





 
 
 
 
 
Yapacağımız iş çok kolay ...
3cm arayla çivileri kartonpiyere batırmak. Batırmak diyorum çünkü malzeme yumuşak çakmaya falan gerek yok..



 
 
 
En zevkli kısmı  da makaraları tek tek dizmek...
Bir daha dağılmayacaklarını bile bile::))
 
 
İşteeeeeee artık sizin de makaralarınız düzenli::::)))
 
 
 
 
 

Sevgiyle kalın....

 


 

13 yorum:

  1. Makaralık olayı süper olmuş! Pratik kadınsın valla:))
    Yazımı beğenmene sevindim, görevimiz bu ne yapalım:)) Teşekkürler Nurcan`cım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendiysen hemen sana da yapalım bir tane ...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık .pratik fikir içinde tebrikler :) Benimde benzer bir çözüme ihtiyacım var. Ben tahtaya çivi çakmayı düşünmüştüm ama sizinki daha pratik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewt kesinlikle çok kolay ..hemen yapın derim::))

      Sil
  4. Bu arada profilinize baktım.Akhisar da yaşıyorsunuz sanırım. Manisa Akhisar dimi .Hemşeriymşiz. Bende manisa gölmarmara lıyım :) Aramız 25 km :) Gerçi ben antalyadayım artık ama bayramlarda düğünlerde vs gidebiliyorum memleketime :)

    YanıtlaSil
  5. yok Akhisar da değilim...Bursa da otuyorum::)) ama Gölmarmara yı Pamukkale ye giderken görmüştüm ve çok beğenmiştim....çok sevimli bir yerleşim yeri...

    YanıtlaSil