6 Ekim 2013 Pazar

Artebella Semineri

Geçen yayında cuma gününü tamamlayamamıştım....Bugün o güne dönüp akşamını anlatacağım...
Bursalı arkadaşlar mutlaka bilir Heykel de eski Eğitim Araçları Salonu vardır (mutlaka bilirler çünkü 80 li yıllarda okul gösterileri orada olurdu) onun arkasındaki sokakta hobi malzemeleri satan bir dükkan var Bursa Mercan Sanat ....İşte cuma akşamı ben orada Gülçin hanımın seminerindeydim...Çok zevkli geçti...Uzun seneler sonra ahşap boyama ile tekrar haşır neşir olmak ii geldi bana....Gülçin hocamın anlatımı da harikaydı....
İşte Gülcin hocam (solda )ve Bursa Mercan Sanatın sahiplerinden Hatice Kurtoğulları...


Ewt Artebella nın yeni ürünlerini tanıdık ve uygulama yaptık..Gerçekten eskiye göre çok yol katedilmiş boya ve yardımcı maddelerde...
Atık dekopaj yapmak çok kolay ....Yok öyle  yapıştır , ıslat ,yavaş yavaş soy aman dikkat et çok derine inme yoksa desen kalkar falan... Alıyorsun Artebella dekopaj kağıdını naylonu kaldırıp yapıştırıyorsun, tersten baskılıyorsun, beyaz kağıdı kaldırıyorsun, desen istediğin yerde duruyor...veya bu işi su ile de yapabiliyorsun...Hele bir de desen ebru deseniyse sanırsın ki  ebruyu tahtaya çektin::)) Aşağıda görüldüğü gibi..
Şimdi sıra kolay varak yapmada ...Aman tanrım neydi o eskiden , varaklama yaparken yeryüzü gökyüzü her yer varak olur ,varakların yarısı çöpe gider,eller yapış yapış ..şimdi  Artebella onun da kolayını bulmuş..Varaklama da aynı dekopaj gibi...temiz iş ve çabuk ve pratik  yaniiiiii tam benlik::))) Sonuç mükemmel...
Üzerine şeffaf yerleri olan bir dekopaj deseni monte ettik......alttan  varak görüldüğünde desen tamamen farklı bi şey oluyor......
Rölyef pasta ve şablonlar da harika ...Şablonu hiç yıkamadan 5-6 kez kullanabiliyorsunuz...
veeee sonuç ...ben çok beğendim ... 
En kısa zamanda çerçeveletip asacağım o halini de  paylaşırım.....

Sevgiyle  kalın...Mutlu bir hafta diliyorum...

NOT:Yazı konusunda çok titiz davranamıyorum..Hatalarım varsa ltf affedin...



7 yorum:

  1. orada öyle bir dükkanın varlığından haberim bile yoktu, bilgilendirdiğniz için teşekkürler.
    çalışmanız çok güzel olmuş, elinize, emeğinize sağlık.
    blogunuz hayırlı olsun:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim.
    Geç oldu ama acemiliğime verin ltf...

    YanıtlaSil
  4. bu tabloda el emeğinden eser yok farkındamısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewt farkındayım.....
      Sadece gittiğim bir tanıtımı paylaştım..

      sevgiler...

      Sil
  5. Çalışmalarınız harika.. Başarılar..
    Bize de bekleriz >> duslegelsin.blogspot.com

    YanıtlaSil